Salı, Mayıs 1

karışık..

sabah ağrılar içinde uyandım.sözde bugün mudanyaya gidelim diyorduk...
balık yemeğe stress atmaya nerdeeeeeeee
ağzım ve burnumun bazı bölgeleri dolgu yapılmış misali sarı sarı şişmişti...
lenf bezleri ise varolan gıdıma ek olmuştu o biçim şişti...
ne yapsak dedik gittik acile..

babaoğul bekledi beni parkta.çok tatlı bayan bir doktor vardı.sinizüt+faranjit dedi.verdi bir torba dolusu ilaç.sonrasında artık bakkal muamelesi yaptığımız migrosa uğradık ve eve döndük.
ama mümkünatı yok çıkmıyor sokaktan doruk paşa.illa park, illa arabasını kendi sürecek.binbir lafla anca çıktık.en misinden bir tarhana çorbası ve eşimdende salatayla doyurduk karnımızı.itiraf etmeliyim kocam benden güzel yapıyor salatayı, ve maalesef 40 yılın başı yapıyor:((
sonrada bir uyumuşuz ana-oğul değmeyin keyfimize..
.....

takip ettiğim bir güzel anne var...gayet becerikli, üretken, cici...
kızına çok zarif bir etek örmüş.ben çok beğendim.isteyen olursa yaparım diyor.bence bir bakın derim.

evet bu cici elbise yaruzeden...

2 yorum:

yaruze... dedi ki...

Sibelimmmmmmmmmm,
canım çok teşekkür ederim.Ne zarifsin yahu...
Ben bu ara örgü örmekten pek bakınamıyorum ya bloglara,anca şimdi gördüm :))
Sevgiyle kucaklıyorum sizi...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili yaruze,sen dedin yaparım diye..kolay gelsin canım.ellerine sağlık...