Cuma, Kasım 16

mutfakta yeni aşkım fissler...

düdüklü tencere her evin kurtarıcısı, özellikle çalışan hanımların gözbebeğidir.
en azından benim için öyle.biri normal ebatlarda ,diğeri 8 litre düdüklü tencerem vardı.
vardı diyorum çünkü bir tanesi son mercimek çorbası  yapma girişimimde,mercimekle yakın temasa girdiğinden terk ettim kendisini.
çünkü son bir yıldır ara ara yemeklerin dibi tutuyor,hatta yanıyordu.lastiğini değiştirdim,sürekli başında durdum ama fayda etmedi.
sonrasında evde düdüklü almamız lazım sesleri çıkardım.iyi bişey olsun dedim.Fissler olsun dedim.
tabi piyasadaki tencere fiyatlarına yabancı olan eşim daha fazla dayanamadı ve netten araştırma yaptı.
özellikle bu işi ona bıraktım.çünkü "bir düdüklü tencereye bu kadar para verilmezki "diyebilecek klasik bir türk erkeği ile evliyim:))
araştırdı yinede az biraz söylendi ve Fissler comfort 4,5 litre  aldı.
tabiki netten.tabiki hemen geldi.(netten alışveriş konusunda %80 şanslıyız.)
bugün ilk denememi yine kırmızı mercimek çorbasıyla yaptım.15 dakikada çorba hazırdı.
umarım uzun yıllar Fisslerle aşkımız devam eder.
valla pek bi hevesliyim kitaptaki tarifleri yapmaya...
Fissler Vitavit Comfort Düdüklü Tencere 4.5 Lt.

7 yorum:

uğurböceği dedi ki...

öncelikle hayırlı olsun.bende bu aralar takığım fisslere .nette çok çeşitli sitelerde gördüm.en ucuzu sanalreyonum da buldum.kargoyu filan ekleyince bazıları daha pahalıya geliyor.ben bunu beğendim. http://www.sanalreyonum.com/urun/fissler-vitavit-premium-45-lt-duduklu-tencere_870780.aspx?CatId=27622&ref=akakce&v=0.23.5

acaba hangi siteden aldınız.eşim her siteye güvenmiyor.bilgi verirsen sevinirim.

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili uğurböceği;bizde bayağı baktık.kargo,kdv ve birde taksit istersen oradaki fiyatı bayağı aşıyor.biz büroteknik sitesinden aldık.1 veya 2 gün içinde geldi.
birde benimki comfort modelinin 4,5 lt si bence gayet ideal.,inşallah gönlüne göre bulursun.şimdiden hayırlı olsun:))

uğurböceği dedi ki...

teşekkürler araştıracağım hemen.

Narince dedi ki...

Düdüklü benim de göz bebeğimdir mutfakta. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili narince ;teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Bende aldim ancak kapağı kapatiyorum yesil oluyor ama kapak sallaniyor normal mi ?

Düdüklü Tencere dedi ki...

düdüklü tencere yemek yapımında kullanılan en etkili araç bence onda yapılan çorba kuru fasülyenin bile tadı başka :)