Cuma, Mayıs 4

haftasonunda...

sevgili blog bu haftasonu yapılacak listesidir.
pazar akşamı kontrol edicem  hepsini yapmışmıyım diye:))

1-cumartesi aksilik olmazsa evim temizlenecek...

2-akşamına arkadaşlara gidilecek.

3-cumartesi gecesi dilekler çizilip gül ağacının dibine gömülecek.

4-akşam yatmadan Hz.Hızır gelir bereketini evimize yuvamıza akıtır diye dolaplar açık bırakılacak(bunu geçen sene sevgili nefesten öğrenmiştim),gül ağacının dibine şans parası bırakılacak.ve güzel olumlamalar yapılacak.

5-pazar sabahında dilekler alınacak.ve hıdırellez kutlanacak(özel bişey yapmıyoruz ama)

6-veli toplantısı var saat 10-12 arası okulda olunacak:((((((inşallah uzamaz)

7-haftaya var olan anneler günü için hediye bakılacak.

liste kabarık.bu arada cumartesi sabah yürüyoruz kızlarla onuda unutmamak lazım....

bugün ise bir öğrencimden bana göre çok güzel bir itifat aldım.not düşeyim buralara ki beni mesleğimden soğutmak isteyen yönetmelik ve idarecilerle karşılaştığımda hatırlayayım....


faruk isimli öğrenci tenefüse çıkarken:hocam sizi annem kadar seviyorum hatta daha fazla,çok halden anlayan 10 numara hocasınız dedi ve gitti...
:)))
mutlu haftasonları...

2 yorum:

yaruze... dedi ki...

Bir öğretmen dahası bir insan için en güzel iltifat olmuş bu Sibelcim.Ne mutlu öğrencilerine ve bu hisleri duymasına sebep olan sana...
Sevgiler...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili yaruze;çok teşekküerler...