Pazartesi, Nisan 30

tatile hazırlık???

yarın 1 mayıs işçi bayramı,tüm kamu kuruluşları tatil..
resmi tatil...
zamanında çokça tartışılan bir tatil, tekrarlamaya gerek yok(zaten benim dersim yoktu:)
umarım bayram havasında gelir geçer, başka konulara dallanıp budaklanmadan,
kimsenin üzülüp,incinmediği...

neyse yarın aile boyu tatil olduğumuzdan kendimizi cuma modunda saldık yine:))
doruk paşa pek bi iştahsız bu ara,zaten öksürüyor kötü kötü..
balık yağına tekrar başlamalı sanki...

bugün inanılmaz güzeldi hava,biraz gezdim,kelebek indirimine bakındım yoktu bişey.
birde yeni takıntım ali mağazaları gezdim biraz...
bir elbise ve bir pantalon beğendim.elbiseyi aldım ama pantalonu bıraktım.neden bilmiyorum.
zaten bu aralar yakışan birşey bulamıyorum , allah allah al sana, yok masraf olmasın ayaklarında bıraktım...ama fırsatını bulur bulmaz gitcem alcam işte...

pek adetim değildir aldıklarımı göstermek,ama pek rahat bişey arayanlara göbek belli etmeyen düz cici birşey bence:)))kuması koton tiril tiril...

güzel günler...

Hiç yorum yok: