Perşembe, Mayıs 31

günün doruk sözü:))

okulun son günleri bayağı koşuşturmalı ve stresli oluyor...
notlar, öğrencinin yıl boyunca yaptıkları ve vicdan...
hepsi bir arada olunca annesi dorukla öğlensızıp kalıyor...
akşama yemek ise sıpayetti ve buzluktan inmiş köfte oluyor hayliyle...
akşam yemeğine çağırdım ev ahalisini..
sibel:doruk anneciğim yemeğe,bak köfteyle makarna var...
doruk gelir sofraya bakar ve:
ANNE SIPAYETTİ MAKARNA DEĞİLDİR,ÇOK GÜÇLÜ BİR ŞEYDİR.ANLADINMI ŞİMDİ:))
dedi ve sofraya oturdu:))
zamane çocuğu işte...


2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Hmmm bende öğrenmiş oldum bak makarna değilmiş :)))


Bu arada canım ben blogumu davetli izleyici ile sınırlandırdım bana ikizannesi@windowslive.com kendi mail adresini yazarmısın davetiye göndermek isterim.

keyf_i sibel dedi ki...

ikiz annesi,evet makarna ötesi,tek sevdiği gıda bu aralar...