Pazartesi, Ekim 1

adalar...

haftanın son günü ne kadarda yorgun,karamsar olsamda hayat bi şekilde rüzgarın yönünü değiştiriyor.
cumartesi öğlen gelen telefonla bütün program değişti.
ankaradan akrabalar günübirlik gelmişlerdi.
hal böyle olunca odunpazarı,adalar ve espark güzargahında bol sohbetli bir gezinti bütün ruh halimi değiştirdi.
esparkta alışveriş turu ve haşhaşlı çörek hediyemizle yolcu ettik misafirleri.
en çok odunpazarı evleri sevildi.birde adalar turu...

ertesi gün çekirdek ailemizle birlikte doktorlar,kanatlı ve adalar turu yaptık.dahada gezerdik ama doruk paşa öğlen uyumamakta ısrar etmekte,maalesef uyku sıkıştırınca bizi deli etmekte:))
haftasonu alışverişlerimden ençok gözlüğümü sevdim.

adalarda ise yeni çıkacak hayvan yasası için toplanmış gruba az biraz destek verdik.

adalar genelde eskişehir halkının tepkilerinin ses getirdiği yerdir.
sendikaların, öğrencilerin...
yada kutlamaların yapıldığı bir alandır.
resmi bayramların, kazanılan hertürlü hakkın,maçın...

ama ençokta insanın huzur bulduğu biryerdir.
birde boş bank bulup porsuk çayına nazır sohbetiniz varsa gününüze huzur,mutluluk katan bir yerdir...

 resim netten alınmıştır.ben her iki gün yanıma fotoğraf makinasını almamışım.ama cumartesi ve pazar günü aynı böyleydi.güneşli,kalabalık,canlı...

mutlu haftalar...

4 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

bol gezmeli, bol eğlenceli bir hafta sonu olmuş ne güzel :)

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili ilknur;evet kendime geldim..

Dilek dedi ki...

seviyorum şehrimi:)

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili dilek;bende eşimin memleketini seviyorum:))