Salı, Mayıs 8

anne-oğul işbirliği...

salı günleri dersim yok.evdeyim.dolayısıyla tüm gün doruk paşayla birlikte,gayet doludolu salıyı sallıyoruz.
bugünde beraber kalktık, kahvaltıyı hazırladık,tam 1 saatte kahvaltı yaptık...
sonrasında iyice tv kuşu olan yavruma etkinlik oluşturmak için ne istediğini sordum.
doruk paşa babasına süpriz yapmak istediğini,hamur yapalım,baba gelince yiyelim dedi.
valla benimde canım ne zamandır elmalı kurabiye istiyordu,iç harcını yapmıştımda hamur kısmına zaman bulupta fırına atamamıştım.neyse oğlanda niyetlenince koyulduk işe.
doruk paşayıda işin içine dahil edicem diye bir ton bulaşık çıkardım.tvdekiler gibi tüm malzemeyi ayrı ayrı koydum kaplara oğluş sırayla koydu kabımıza bende hamuru yoğurdum.sonrasında beraber açtık,iç harcıda oğluş koydu bende sardım ve tatata tammmmmm sonuç...

kabartma tozu koymayı unuttuğumuz elmalı kurabiyemizlerimiz(iki şekilde yaptık hamur fazla gelince)

valla kabartma tozunu unutunca tadı nasıl olmuş diye hemen baktım aradki boşluk o yüzden:))
valla süper olmuş nede olsa yaralı kuzumun tatlı eli değdi dimi ama:))

sevgiler...

Hiç yorum yok: