Çarşamba, Mayıs 2

öğle uykusu kaçtı kaçıyor..

haftaiçi 3 gün öğleden sonra dersim yok.ben eve gelince eğer babanemiz yemek yedirmediyse beraber birşeyler yiyoruz ve hikaye faslından sonra yatıyoruz.daha doğrusu yatıyorduk...

havalar güzelleştiğinden beri yatmadan önce biraz park yapıyorum ki hem hava alsın hemde yorulsunda hemen uyusun diye.doğruya doğru anca uyuyunca iş yapabilenlerdenim napiyim:((

ama şu 10 gündür beni çıldırtıyor.aslında bayadır öğlenleri uyumak istemiyor ama yinede yarım saat 45 dakka da dalıyordu.ama artık yatakta uyumaya resmen cebelleşiyoruz.

bugün öğlen yemek yiyip.parka götürdüm.ve eve saat 2de geldik.biraz yoğurt yiyip saat 2:45 itibariyle yataktaydık.ve saat 4de anca uyudu.yatakta yatınca hikaye istedi okudum.su istedi verdim. ağladı bekledim.uyumucam dedi sustum.sonunda yanıma kıvrıldı ve uyudu.

acaba öğle uykusunu kaldırsammı diyorum.ama bu seferde olmadık saatte çoğu zaman aç sızıyor.ve gece acıktığından ağlıyor. gece birşey yemediğindende saçmalıyor.hem kendi uykusu hemde benim uykum mahvoluyor. sabahta huzursuz, ağlamaklı oluyor ve o yüzdende doğru dürüst birşey yemiyor.
ve bu bir kısır döngü halini hemen alıyor.

valla ne yapmalı bilmiyorum.ama öğle uykusunda inat edicem.daha 3 yaşında bile değiliz çocuğumun öğlen dinlenmeye ihtiyacı var diye düşünüyorum.
ama bu uyku işini halletmeliyim. geçte olsa kendi kendine uyuma işine alıştırmalıyım.yoksa işler karışacak...


mutlu günler...

2 yorum:

Rozerin'in Annesi dedi ki...

offf kolay gelsin bize gercekten...Rozerin'de ayni oyunu oynadi bana bir kac hafta once bende ayni durumdaydim ama inat ettim her zamanki gibi ayni saatte yatagina koydum...agladi, mizmizlandi ama sonunda o pes etti artik uyuyor....daha cok erken canim zor olacak biliyorum ama pes etme uyumasi lazim...kolay gelsin canim...

keyf_i sibel dedi ki...

sağol canım.direniyorum hala:))