Pazar, Mayıs 27

gecenin sözü...

doruk paşanın uyuması demek evde kim varsa onunla yatağa girip hep beraber hikaye okuma faslı ve sonra uykuya geçmek demektir.
akşamları ben paşayla sızıp kalırım genelde,haftasonları öğlen baba sızar doruk paşayla:))
ve biz daha ne kadar tek başına uyumayı öğretemicez bilmiyorum.
hala bezliyiz,
hala aynı yatakta yatıyoruz(gece yatağına alıyoruz ama,yatakta bizim odada,allahtan gece pek uyanmaz bizim paşa:))))
neyse efendim yazının sebebine gelelim.
akşam yattık,ben hikaye anlattım.iyi geceler dedim.ve doruk paşa poposunu döndü bana ve babasına sarılarak:

'BABA SANA SARILMAK İYİ GELİYOR BANA'
dedi,öpüştüler ve sarıla sarıla uyudular..
peki ben ne yaptım,valla yattığım yerde çatladım kıskançlıktan,iki damlada yaş süzüldü,kapadım gözlerimi....

Hiç yorum yok: