Perşembe, Eylül 6

şimdi okullu olduk-3.gün-hastayız:(((

sabah çok ama çok ağladı.
sonra hemen susmuş.öğretmeni öyle dedi.
öğlen yemekten sonra uykum geldi demiş,uyucam demiş,yatmış.
aradılar,uyusunmu diye.
tamam dedim.
uyanınca almaya gittim.beni görünce ağlamaklı bir sarıldık...
öğretmeni bugün daha iyiydi dedi.
akşam yemek yok dışarı çıkalım dedik.
en sevdiği şey için...
sonrası kabus gibiydi,çıkardı dakikalarca,sabah öğlen ne varsa...
apar topar geldik eve,yoğurtlu çorba bol naneli,2 kaşık yedi,çıkardı:(
nane limon çayı,artı patates yedi,çıkardı:((
en son kavun yicem dedi,yatıcaz bakalım ne olcak:((
çok karışığım,ne olcak bilmiyorum...
bu kadar çabuk hastalık...offfffffffffff offffffffffffffffffff...

2 yorum:

emreyle hayat dedi ki...

okula başlayan her çocukta oluyor maalesef, o kadar da üzerine düşmeyeyim mikroba alışsın diyorum ama yine olacak biliyorum :)

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili ilknur;çokta mutsuz bu okul işinden...