Pazar, Eylül 16

biz bu aralar...

Bu aralar herşeye,herduruma ağlıyoruz,ve sonunu "okula gitmek istemiyorum."olarak tamamlıyoruz.
baba çöp dökmeye gider doruk "babam çöp dökmesin" diye başlar ağlamaya.
anne çamaşır asmaya balkona çıkar doruk "annem çamaşır asmasın "diye ağlar.
dışarı çıkmak isteriz hep beraber, doruk "evde kalalım "diye ağlar.
.....
bu liste o kadar boş ve saçma durumlarla devam ediyor ki bu ara.
sinirler laçka kıvamındayız..
doruk uyuduğunda karı koca bi kahve keyfi,yada soğuk birşeyler içerdik  eskiden karşılıklı.şimdi bizde uyumuş oluyoruz yorgunluktan.
çoğu zaman ikna etmeye çalışıyorum.her defasında istikrarlı olarak nedenlerini anlatıyorum.yaptığının yalnış olduğunu.ama ağlamaktan vazgeçmiyor.maalesef sesimde yükseliyor ara ara.o zaman üzülüyorum ama iş içten geçiyor tabiki...

 meşhur 2-4 yaş etkinliklerinemi bağlayayım, okula alışamadığınamı yorayım bu halini bilemedim.
hiç bir sebep yokken duduklarını büze büze "okula gitmek istemiyorum" diye ağlıyor içli içli...
babası ayrı konuşuyor ben ayrı.
yok okul fikrini sevmiyormuş.öyle diyor...
nasıl alışacak bilmiyorum...

dün gezdik biraz.ilk kez mor renkli bir tişört giydi doruk.ben çok yakıştırdım.
kendi seçiyor kıyafetini.tabi ben bu yaşta bu özgürlük fazlamı diyerek.3-4 parça içinden seçme yaptırıyorum.
kendi seçti,pantolunuda kendi giyiyor artık.
poz verirkende şımarması + bonus oluyor bu ara...
birde yapışık durumumuz var bu aralar.hem bana,hem babaya...





















BÜTÜN ÖĞRENCİLERE,VELİLERE VE TABİKİ ÖĞRETMEN ARKADAŞLARIMIN YENİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI HAYIRLI OLMASINI DİLERİM.
HARİKA BİR EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BİZİMLE OLSUN ...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

paşa paşa gidecek,sizdende onay bekliyor belli:) hiç oralı olmayın diyor uzmanlar,alışıyor ve gittiği yeri benimsiyorlarmış,kolay gelsin size canım işin zor valla...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili gökkuşağı pembesi;valla herkes öyle diyor.alışır hatta eve gelmez diye.bakalım göreceğiz...

Dilek dedi ki...

çabuk alışır umarım..

sevgiler,