Cumartesi, Aralık 29

yeni yıl heyecanı sardı dört bir yanımı.
ne hedefler vardı 2012de;ne kadarını yaptım acaba...
arabayı babamızdan alacak kıvama gelecektim.evet ders aldım,hatta 2 hafta kadar kullandım.ama babamızın istikrarlı şevk kırıcı,heves yıldırıcı sözleri karşısında pes dedim.tam anlamıyla alamadım arabayı.
zayıflayacaktım.66 lardan,62lere indim ama hedefe ulaşmaya daha çok var.
spora başlayacaktım,evet yogayı denedim,şimdi salona üye bir şekilde devam ediyorum.
2013te hedefler aynı galiba:))
sağlık istiyorum kuzuma,sevdiklerime...
huzur mutluluk yuvamıza...
aşk isteyen herkese...
parada lazım yine herkese...






espark günlerimizden fotolar.
hadise geldiği gün adım atmaya yer yoktu.ama göremedik hatunu ,çok kalabalıktı.
eskişehir ışıl ışıl,eskişehir hareketli hazır yeni yıla.
bu arada katıldığım hiçbir çekilişten birşey kazanamadım.bakalım 2013te şans bizden yana olacakmı???

Hiç yorum yok: