Çarşamba, Aralık 26

bizim evde son moda!!!

doruk kuzusu doğduğundan beridir hazır yoğurt kırk yılda bir hesabı girdi eve.
aslında ane oluncamı öğrendim yoğurt mayalamayı ?yoo hayır.ama bazı işler anne olunca yapılır durumu var bende.
yoğurt,tarhana,reçeler,dometes sosları..liste uzuyor ,daha da uzayacak doktorları dinledikçe:((
neyse efendim yoğurt mayalıyorum,hemde komşumun verdiği sırrı biraz değiştirip içine şeker yerine bal katıyorum.
valahi kaymak tadında oluyor yoğurdum.
son zamanlardada tek porsiyonluk mayalıyorum.toprak kaplar, kapaklı kahvaltılıklar vs.

çıkarıp yemesi süper,en önemliside sulandı durumu olmuyor.heran taze yoğurt,tavsiye ederim.

bu arada doruk kuzusunun öksürük haleri devam.alerji şurubu vermişti doktor ama kulanmıyorduk.artık onunda bizimde rahat bir uykuya ihtiyacımız vardı.dün alerji şurubunu verdim rahatladı.en azından öksürük bitene kadar 5 veya 10 gün buharla birlikte kulanıcam.inşalah öksürük hali biterde bizde bitkisel çarelerle kuzumu biraz güçlendirirz.
iyice zayıfladı.iştah yok.vala kreşe zaten alışamadı.hergün ağlıyor hala.birde bu geçmeyen öksürük üzüyor beni.herşeyin başı sağlık.2013ten sağlık istiyorum,öncelikle kuzularımıza sonrada bizlere..

2 yorum:

Dilek dedi ki...

içine bal katmak mı? hiç aklıma gelmemişti, ne işe yarıyor?

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili dilek;tam olarak bilmiyorum,ama mayalanmayı hızlandırıyor sanırım.aslında şeker ama ben bal atıyorum.tadıda kaymak gibi oluyor.