Pazar, Aralık 2

ben bu aralar...

yetişemiyorum zamana..
güzel şeylerde oluyor hayatımda zor günlerde...
kutlamalar yaptık,eğlendik,güldük...
aşure ayı sebebiyle aşureler yapıldı , bol bol yedik..en güzeli okuldan arkadaşım kevser hanımın ve okul yemekhanesinin yaptığıydı itiraf etmek gerekirse...
doruk kuzusu son 1 haftadır "okula gitmicem "diye ağladı.
üstüne hasta oldu ve hala hasta...
-çarşamba öksürdük,perşembe burnumuz tıkalıydı gece ateşlendik,cuma sabah doktordan 3 kutu ilaçla döndük.bu sefer boğaz enfeksiyonu.hala toparlayamadık...
yogaya başladım,çok sevdim.ancak bana uygun günler sıkıntılı sanırım bırakıcam.
okulda kağıt işlerimiz çoğalıyor,sınavlar,öğrenci etkinlikleri.evde koca bir torba kağıt var değerlendirilmeyi bekleyen.
bu arada haftasonu tam bir bahar vardı eskişehirde.ılık bir hava,güneş.
kuzuyla migrosa kadar gittik geldik hava almak için.o kadar maalesef hasta olduğundan daha fazla çıkamadık evden.
yılbaşı heyecanı sardı heryeri.espark süslenmiş,sokaklar süsleniyor.bende heyecanlanıyorum,ama hediye alma kısmında daralıyorum.hediye almakta çok zorlanıyorum,ya beğenmezse diye...
güzel çok güzel bir hafta olsun bu hafta...
sağlık dolsun,
şifa dolsun evlerimize,
huzur kaplasın her yeri,
mutluluk taşsın kapılarımızdan inşallah...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

inşallah, inşallah... Geçmiş olsun kuzuya...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili dilek;teşekkürler arkadaşım.herşeyin en güzeli bizi bulsun...