Çarşamba, Aralık 19

haberler,haberler...

aralık ayı ilk 10 günü ne kadar güzel ,ne kadar eğlenceli ise.şu bir haftası bir o kadar sıkıntılı..
kuzum hasta,deli gibi öksürüyor.doktorlara göre enfeksiyon yok,hafif geniz akıntısı.ama ne akıntıymış mübarek ne çocuk uyuyor ,nede biz.
zaten uyurken öksürüyor genelde,bu yüzden alerjik astım adayı dedi bir doktor.alerjiyi frenleyecek bir sürü ilaç verdi ,almadık.diğer doktor bol sıvı dedi  ama hala sonuç alamadık.3 gündür aile boyuda perişan halde hasta olduğumuzdan, oğluşun bu öksürük nöbetlerine dayanamadığımızdan,artık gece 2-3 gibi ayaklarına vicks sürüyorum.rahatlıyoruz.
ama bu durumdan babamız hiç memnun değil.başka çare bulamadım ki..
daha doğrusu tüm doğal yöntemleri denedik yok kesilmiyor öksürük.
kreşin ilk yılında kesilmez zaten diyorlar,ama yavrum helak oluyor,dayanamıyoruz.İlaçta istemiyorum,zaten içti kutularca.offfffffffff ki offfffffffffffff...
sağlık ah sen ne kadar değerlisin,çocuk olduktan sonra daha da anladım senin kıymetini...

bu arada yogaya başlamıştım,ve çok memnundum.ama maalesef  kv ve görümce ricası,baskısıyla Bfit diye bir spor merkezine gidiyorum şimdi.fayda görürüz umarım...

ama durmadan üretiyorum,deniyorum...
bu üretimler sadece yemek üzerine olduğundan kaç tip spora gitsem ne fayda bence....
bir haftada 3 kez cheesecake yaptım.kendimce bir rekor denemesiydi.bu kadar zahmetli,ama bir o kadar lezzetli...
eee benim cheesecakelerime bayılan bir müşteride bulmuşum en iyi dost tarafından...
"sibel süper olmuş","sibel sen bu işi biliyorsun" söylemleri ruhumu havalara uçuruyor bende sürekli seri üretim haline geçiyorum.ama bir foto çekememişim hala:(( bu arada yandaki elmalı tart ama kafes şekli için ayırdıklarından kalp yapmak istedi benim yakışıklı yardımcım.canım oğlum seviyorum seni ya...



bu arada doruk kuzusunun saçlarını kestim yine,bu sefer çok kısa oldu ve hiç bir model tutturamadım.bu yüzden berber annelik vazifemden istifa etmiş bulunuyorum.artık gerçek bir berberle tanışmalıyız artık:))



yeni yıl ruhunu sevipte,hediye alma işinden bu kadar yorulan benden başkası varmı.
beğenirmi,beğenmezmi, ay limitleri zorlamıyım,ay onada alayım,ama ne alsam?of valla çok yoruluyorum.
ayrıca bloglardaki çekilişlere bakıyorum,hediyelerin cazibesine dayanamıyorum,ama o şartlar beni yoruyor.
yok orayı beğen,yok izlemeye al.yok facete beğen,yok duyur.link yaz.
tamam illaki arkadaşların haklı sebepleri vardır.ben hiç çekiliş yapmadım bilmiyorum bu işleri.
ama bu kadar şart gözümü korkutuyor kaçıyorum.kolay şartları olanlara katılmadan duramıyorum:))
ama harika hediyeler var gerçekten kabul etmek lazım.

ve son olarak öğretmelikte bir sıfatım oldu.uzman öğretmen oldum.her nekadar meslek birlikleri içinde insanların böyle sınıflandırmasını doğru bulmasamda,zaten uzmanlık için değil,üniversitede araştırma görevlisi olmak için yaptığım yüksek lisansın bir getirisiydi.sadece devletten bunu istedim.artık bölümde sadece en kıdemsiz(puanlarımızdan dolayı) olarak değil, uzman olarak anılırım belki:))







sağlık dolu günler diliyorum...

Hiç yorum yok: