Perşembe, Aralık 27

bugünün mutluluğu...

eskişehirde soğuk ama yağışsız bir hava var.ama her yer eriyen karlardan dolayı çamur içinde.
eskişehir soğuğu malum lületaşı,haşhaşı kadar ünlü zaten.
atölyelerde yüksek tavanlı olunca tek kelimeyle donuyorum ben.
bugün gelen bir hediye ise hem içimi ısttı,hemde beni inanılmaz mutlu etti.
rehberlik ettiğim sınıftaki öğrencilerimden biri ders çıkışı bir poşet uzattı."annem sizin için ördü hocam"dedi.
nasıl mutlu oldum anlatamam.
dersine girmiyorum,sadece sınıf öğretmeniyim ve annesi beni sadece veli toplantısında gördü.
okulum eskişehirin göbeğinde ama ilçeden geliyor öğrencim.yani işte anlayın ...
not beklentisi yok,hiçbir yardımda bulunmuyorum,istemiyor zaten.(bu kısım sizin için saçma gelebilir ama bazen öğrencilerin nasılda karşılık beklediklerini tahmin edemezsiniz maalesef.)





bu patikler saat 12den itibaren içimi ısıttı, mutlu etti.






sevgiler....

2 yorum:

tubanne dedi ki...

Ne kadar güzel,ne mutlu sana:)Beklemediğimiz birilerinden gelen sürprizler çok mutlu ediyor insanı:)

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili tuba;evet canım çok mutlu oldum.