Pazar, Aralık 9

çok özlüyorum seni...

bir sene önce bugün...
gittin aramızdan...
hep sordum neden neden neden...
hiç duymadım şekerden ölen,neden gitti benim ananem dedim.
ilk zamanlar her hafta aradım seni,büyükbabam açınca seni istedim herzamaki gibi...
allahtan büyükbabam duymadı,anlamadı çogu zaman..
sustum,değiştirdim kelimelerin yerini...
zor oldu kabullenmek,sırdaşımdın sen benim,akıl hocam, doruğun her hastalığında açtım telefonu ne yapmalı diye sordum sana...
yada canım sıkıldığında seninle konuşmak açıyordu ya nefesimi..en büyük şifam oluyordun..
rahmetli lafını yeni yeni söylüyorum.
hala senle ilgili konuşmalarda yaşıyorsun...
hala ananme sorsam o kesin bilir diye açıyorum telefonu...
herhafta arıyorum yine,karşımda büyükbabam konuşuyoruz havadan sudan...
rüyalarımda görüyorum bazen en dinç halinle,bahçedeki piknik hallerimizle..
özlüyorum be ananem,biliyorum dua ediyorsun yine,biliyorum dinliyorsun hala beni,
biliyorsun çok seviyorum seni...


9 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet o seninle ve aslında çok kısa zaman var onlarla aramızda...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili gökkuşağı pembesi;annem gibiydi,ve biz ona,o bize doyamadan erkenden gitti...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

rahmetler olsun tümm gidenlerimize..
sabırlar dilerim canım..

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili nunu;amin canım.teşekkürler

Unknown dedi ki...

nur içinde yatsın...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili dilek,sağolasın...

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Nur içinde yatsın canım...:(

bilge dedi ki...

çok zor kabullenmek bazen bende konuşuyorum onunla 13 yıl oldu hala içim yanıyor nurlar içinde yatsın gidenlerimiz...gitselerde her daim bizimle beraberler...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili rozerinin annesi;teşekkürler arkadaşım..

sevgili bilge;evet konuşuyorum bende hala yaşıyormuş gibi.ne yapıyım en iyi dert ortağımdı:((