Cuma, Ağustos 31

işte geldim...

dün gece yarısı itibariyle eskişehir il hudutlarındayız.
gece çok üşüdük,anladık ki yaz bitmiş eskiyesi şehirde.
sabah ilk iş bayrağımı astım.sadece bunu yapmamak gerek biliyorum.en azından unutmadım.
sonrasında kahvaltı ve çamaşır fasılları.
didim güzeldi,ayvalık yoğundu.
doruk paşa 3,yaşı devirdi.
misafirler ağırlandı,bol bol...
şimdi çalışma zamanı...
ama yazdan kalma resimler gelsin...
önce didim...
altınkumu sevmedim,pisti,kalabalıktı..
3.koy diye biryeri keşfettik,birde marinanın yanı...

                                                                  


 uğur dündarın imza günü vardı.inanılmaz kalabalıktı.geldiğimiz gün ayşe kulin varmış.ama haberimiz yoktu.uğur dündarı gördüm,merhaba dedim,hayran kaldım.harika bi adam.oğullarıda yanındaydı.


çok güzel bir ev gördüm.benim olsun istedim.tamda denize girdiğimiz yerin biraz yukarısında.manzarasıda sadece deniz...


 nedense dışarıda yemek hiç yiyemedik.içime sinen bir yer yoktu.sadece bazı akşamlar tatlı keyfi yaptık özsütte.tek güvenilir yer orası geldi.doruk paşa bütün pastaların tadına baktı nerdeyse.karadutlu pastasına bayıldık ailece...
ve bu aralar poz veriyoruz bol bol,yada kendi çekiyor pepe gibi.


 son olarak mavişehire gittik.ben çok beğendim. didim hatıralarını burdan almak gerekir.çünkü merkeze göre çok ucuz.biz hediyelerimizin çoğunu aldığımız halde,yine aldık birşeyler....

sevgiler...




Hiç yorum yok: