Cumartesi, Ağustos 11

helal olsun/tatil başlasın/çekiliş

biraz karışık bir başlık oldu.ama hiçbirine kayıtsız kalamadım.

malum olimpiyat heyecanı büyük,umutlarımız bir çok alanda vardı.
ben ençok perilerden ve sultanlardan ümitliydim.yine arada bir halterden madalya gelir diye bekledim.
ama hiçbirinde beklediğim olmadı.bu sene atletizmde,tekvandoda güldü yüzümüz.
benim bu sene sırık sporuna merak sarmış,atletizim takımdan bir öğrencim vardı.
ne kadar emek verdiğini biliyorum.
eskişehirde antreman yapacağı tek bir yer vardı ve bu sene yerden kalkmayan nerdeyse boyum kadar karı önce temizleyip ki koşma mesafesiyle birlikte metrelerce yok açması gerekiyor.sonrada buz olmuş elleriyle sırık tutup antreman yaptığını anlatmış,hatta kendini videoya almış seyrettirmişti.babası gardiyandı ve eğer nöbet çıkışına denk gelirse babası,yoksa tek başına gidip antremana hazırlanıyordu.o yüzden atletizmde ve tabiki bütün sporlarda verilen emek büyük.sonrasında yarışmada sakatlanmak offfffffffff allahım bizim Merve Aydın'a ve çinli atlete çok üzüldüm.ama 2-3 gündür gelen madalyalarda bizi çok mutlu etti.
valla HELAL OLSUN sizlere...



HELAL OLSUN tüm gücüyle bizleri temsil eden sporcularımıza....
.........................................................................................................
iki günde yaklaşık 20 kişi misafir ağırlayıp,hafiften dağılma noktasına gelen ben didim tatili ile motive oluyorum.aldık anahtarları,yarında hazırlanırsak başlasın tatil...bu arada bugün görümcem ve kvlere tatlının yanına chesscake yaptım.üstünede 3 mum. belki 10 defa mum üfleme merasimiyle 24 ağustosta burda olmayız belki diyerek, doruk paşanın doğumgününü kutlamış olduk.fotoğrafçı olarak görümcemin kızını görevlendirdik,ama biraz acemi çıktı fotocumuz hiçççççç resim yok o yüzden:)))

----------------------------------------------------------------------------------------
birde çekilişe katıldım,haber vereyim dedim.SEVGİLİ atölye kedi güzel bir çekiliş hazırlamış.
ben katılıp şansımı denedim.sizde bir uğrayın derim....



sevgiyle kalın..........

Hiç yorum yok: