Pazar, Ağustos 12

doruk dedi ki;

unutuyorum...
halbuki hiçbir sözünü, gülmeni, ağlamanı, yaptıklarını unutmak istemiyorum.
işte burası o yüzden var birazda...
.....
anne:doruk seni öpebilirmiyiz anneciğim...
doruk:hayır anne.ben pepe izliyorum .o yüzden meşgulum.öpüşmek olmaz...

.....
akşam sofrada yemek yiyoruz.
doruk:hadi baba içerde yemek yiyelim.
baba:oğlum yemek sofrada yenir. o yüzden mutfakta yemeğimizi yiyeceğiz.
doruk:hadi baba ütfennnnnnnnnnnnn.
baba:anneye sor bakalım yemek nerde yenirmiş.
doruk:anne yemeğimi içerde yiyebilirmiyim?
anne:anneciğim yemek masada yenir oğlum.
doruk:anne neden benim sözümü dinlemiyorsun.ben içerde yemek istiyorum.bi anlaşma yapalım.ben yemeğimi içerde yiyeyim sende olur de tamamı.
anne:hayır olmaz.
doruk:ütfennnnnnnnnnnnnnn anne nolurrrrr.

.....
 her ne sebepten olurda biraz eğilirsek yere, doruk fırsatı kaçımaz çıkar  sırtımıza.işte o anlardan birinde;
anne:anneciğim sırtımdan inermisin...
doruk:ama ama ama ama(bi sebep bulmak için süre kazanıyor) anne,saçların çok güzel olmuş, ona bakıyorum...
anne:teşekkür ederim oğlum.
doruk:çok güzel olmuş,bayıldım anne...(hala sırtımızdadır ve bu bahane ile bi 10 dakka tepemizden inmeyecekktir.)

....
doruk:babaç gelirmisin
anne:babaç ne demek oğlum.
doruk:babaç, babacım demek,çok güçlü baba demek.
anne: hıı
doruk:anladın mı annem,bak bana
(herhalde pek alık alık bakıyodum çocuk kendime getirdi beni)

....
her kelimenin sonuna bir -ç ekleme durumundayız.
doruk:anneç ne yapıyorsun.
anne:yemek hazırlıyorum anneciğim.
baba:anneç ne demek oğlum.
doruk:yemek yapan güçlü anne demektir.
.....

babamız internet başındadır.doruk oyuncakları ile oynuyor.bi süre sonra baba masadan 2 dakikalığına kalkar.geri döndüğünde doruk bilsayar başındadır.
baba:oğlum kalkarmısın.
doruk:bu pilkisarar 3müzün değil mi baba?
baba:evet tabiki
doruk:o zaman sıra bende.....
baba az biraz kendine gelince..
baba:ne yapacaksın oğlum bilgisayarda?
doruk:boşsayfada çalışcam biraz..............

......
ve buda bugün olan bi olay.
ben mutfakta bulaşık,cifleme işini hallettim.yenice bilgisayarın başına geçtim.
doruk:kaka geliyo galiba.
baba:hadi gidelim tuvalete o zaman.
doruk:anne kalk internetin başından hadi gellllllllllll.
anne:tabi paşamm der ve doruğu ısırmamak için kendini zor tutar.

Hiç yorum yok: