Çarşamba, Nisan 4

büyükbaba aşkı:))

doğdu doğalı,daha doğrusu eve geldi geleli büyük bir aşk var aralarında.
zira doruk ilk 25 gününü hastanede geçirdi gelmiş geçmiş olan durumlardan dolayı.
eve geldiğinde bizimkilerde eskişehire geldiler.
malum hastanede biberona alışan bir bebiydi doruk.bende ilk zamanlar uykunun eşsiz çekiciliğe alışınca.
çok uğraşmadım memeye alıştırmaya...

40 ım çıkana kadar babam bizdeydi ve beni gece sadece 1 kez uyandırdı,süt sağmam için.gerisini annemle nöbetleşe hallettiler.
o günlerden kalma mıdır bilmem ama büyükbaba kokusuna alışkın olan doruk paşa, pek sever büyükbabasını.

büyükbabasının hatrına ayak tırnaklarını kestirir(babam geldikçe kesiyor valla uykuda bile kesemiyorum.)(el tırnaklarınıda sadece uykuda kesebiliyoruz)

büyükbabasının hatrına bitirir tabağındakilerin hepsini,hemde çizgi filme gerek kalmadan.

büyükbabası varsa kabanını giydirmek,altını almak hiç sorun olmaz.

hiç tvye bakılmaz ve gayet güzel oyunlar oynanır.

her akşam büyükbaba aranır,güzelce konuşulur.ben ankara gidelimmi diye sorarsam eğer,
--tamam gidelim.ama büyükbabada kalalım annecim.der(sanki başka yerde kalıyoruz ya)

yani anlatılmaz bir sevgi ve düşkünlük var büyükbaba-torun arasında.

haftaya kavınvalidemler,gazlıgöldeki termallerde devremülk haklarını kullanmaya  gidecekler.ben rapor alıcaktım ama büyükbaba gelirim dedi.şimdi geri sayım başladı.yatcaz -kalkcaz diye sayıyoruz.
ve bizim paşa kendince planlar yapıyor.

-büyükbaba gelince sucuklu yumurta yapalım anne.
-büyükbaba gelince pikmik gidelim anne.
-büyükbaba gelince karpuz gol oynayalım anne.(karpuz topla oynana maç)
-büyükbaba gelince uzak parka gidelim anne.

bu arada bizim paşa artık bu cümleleri kurabiliyor.duydukça şaşırıyorum.ve 1buçuk yaşındayken doktorumuza ne zaman konuşcak dediğim günler geliyor aklıma.doktorda eğer 2 yaşına kadar 30 kelime söyleyemezse konuşma terapistine yönlendiririm merak etme demiştide ben günlerce ağlamıştım.

ÇOK pimpirikli bir anneyim be blog, hemde çok....

Hiç yorum yok: