Çarşamba, Ekim 26

seni çok seviyom anne...cim:)))

son günlerdeki diyaloglarımız böyle başlıyor:
doruk:seni çok seviyom anne...(1 dakkika sonra kesin bir tonla)cim.
anne:ben de seni yavrum.çok seviyorum evladım.
doruk:olmaz men daha çok seviyom.
anne :tamam anneciğim tamam.
doruk:saçından öpiyim, gözünden öpiyim,burnudan öpiyim...

Bu aralar aşk yaşıyoruz oğlumla.seviyor beni hemde cici diyerek.
saçlardan öpmek nerden çıktı bilmiyorum.
ama ben halimden memnunum.
annemler geldi geçen cuma,cumartesi piknik yaptık,
pazar benim mutfağı bir güzel topladı, ocaklarımı tencerelerle doldurdu canım annem.
giderken bende 'seni çok seviyom anne 'dedim.
trene binerlerken anladım 123589.sefer gurbet özlemini.

haberlere bakmak istemiyorum artık.ama kaçılırmı gerçeklerden.
yaptık bişeyler kendi çapımızda,daha yapıcaz bayramda...
kiminin parası, kiminin duası hesabı..
çokça dua ediyorum allah yardımcıları olsun.
giden gitti kalanları kara kış bekler...
yavrucuklara gidiyor aklım bu soğuklarda:(((

herkes söyluyor birşeyler...
anlamıyorlar acı bizim acı...
ölenler, kalanlar bizim insanımız...
iyi niyetliler var, kötü niyetliler var benim bildiğim...
her şerde bir hayır vardır ya..
işte kötü niyetli olanlar artık anlarlar belki bazı şeyleri...
birbirimizin halinden anlalı, destek olmalıyız...
bu deprem bizi iyice bağlar, daha birlik, daha güçlü oluruz inşallah...

Hiç yorum yok: