Salı, Ekim 18

hava buzzz

dondum.
tek kelimeyle eskişehirde hava buz gibi ayaz.
zaten eskişehirin ayazı meşhur bence.
bugün doktor kontrolüm vardı.o yüzden çıktım.
doruk'a babası bakacaktı.birazda çarşıda gezerim diye düşünüyordum ama cıkkk.
yapmadım acıbademin servisi varmış.bindim geldim.
valla bu servisler çok iyi oluyor.
hele benim gibi tramvay,otobüs hattını pek bilmeyen birine.
evle işim arası çok yakın.yürüyerek gidiyorum yada eşimle arabayla.
haftasonlarıda eşim bırakır gidilecek yerlere.(ehliyeti olupta şöförlüğü olmayan biriyim maalesef:((
giderken zaten otobusle gittim bir yere kadar, sonra aktarmayla tranvaya gittim.yalnış gişeden geçmişim tekrar çıktım tekrar bindim.eskişehirde zaten biraz problemlidir toplu taşıma, birazda pahalı.
her sene üniversiteli gençler prosteto ederler ulaşım fiyatları..
neyse sonunda evime ulaştım.
tam kendime sıcak bir kahve yapayım dedim.benim paşa yataktan inmiş mutfağa kadar gelmiş bile:)
Bu aralar uykudan ağlayarak uyanmıyoruz artık.ya sesleniyor yada böyle yataktan inip yanımıza geliyor...
büyüyor benim kuzu..
bütün kuzular neşeyle, sağlıkla büyüsünler inşallah..

Hiç yorum yok: