Perşembe, Ekim 13

alışveriş kaçamağı:))

Dün eskişehir gerçekten çok rüzgarlıydı.
Çıkıp çıkmamakta tereddüt ettik.
Benim işlerim vardı.dorukla babasıda evde durmak istemedi.
Zaten doruk artık hiç evde durmak istemiyor.
Son 3-4 gündür ağlama sebeplerimiz;
-denize gidem
-kuma gidem
-babayeye gidem
-aydedeye gidem
-buittin (muhittin)dayıya gidem...şeklinde sürüp giden sebeplerden dolayı ağlıyoruz.
dayımızın adı burak ama lakap takmış bizim küçümen:))

neyse giyindik bir çırpıda ki tahmini yine45 dakikayı alıyor.çıktık dışarı.baba-oğul kanatlı avmyi gezmişler.
son durak olarak dost kitapevinde kitap okuyorlardı.

Ben gelince doruğa ayakkabı bakmaya gittik
Aksoy ortapedide ortalama 90-100 TL arası ayakkabılar vardı.
Bana çok geldi.En fazla 3 ay kullanıyoruz çünkü.almadım.
sonra esparka gittik flodada çok uyduruktu ayakkabılar beğenmedim.en son kaptan kunduradan aldık bi tane ama içime sindi açıkçası 42,50tl ye aldık gayette güzeldi.

Sonra çok sevdiğimiz tchiboda kalabalığı görünce anladık yeni ürünler geldiğini.
Ama kapış kapıştı. Doruk için 3 parça beğendim ama sadece 1 tanede beden bulabildim.
Geçen senede gelmişti bu taytlar ama geç kalmıştım bulamamıştım hiç.Bu sene zor yetişmişim valla...(24,90TL)
Doruğu uyku sıkıştırınca kısaca Deichmana baktık.Bu şirin patikleri kaptık.(4,95TL:)))
                                   
Ve son olarak migrosta nostaljik alışveriş yaptık. valla kutulu bisküviyi hep istiyordum.
Makarnalar çok sevimli geldi.Asıl amaç nostaljik cola şişeleriydi ama uğradığımız migrostada kalmamış.başka sefere inşallah...
                           
 SEVGİYLE KALIN:)))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ayakkabılarını güle güle giysin doruk paşa..
Ne yazık ki ancak üç ay giyebiliyorlar.Çok beğenerek alıyorum bend e sonra küçüldüğünde üzülüyorum gerçi oğlumun büyümesine ve sağlıklı olmasına çok seviniyorum ama en aızndan bir sezon giyseler süper olurdu :)))

keyf_i sibel dedi ki...

içimizdeki karnaval;haklısın.sadece birkaç ay giyebiliyorlar ve çocuk eşyaları çok pahalı.şükür ki büyüyorlarda eskitiyorlar...