Cuma, Temmuz 20

şipşak istanbul-1-

ayvalıktan geldiğimden beri,çamaşır yıkamaktan helak oldum.birde doruk paşanın şiş ve kaka geldiğinde illaki tuvalete gidene kadar üstünü az biraz kirletmesi çamaşırsız yıkamadan gün geçmesini mümkün kılmıyor.ev elden gitti gidecek,yapılacaklar listesi kabarık ve ramazan geliyor telaşım içinde kaybolurken,araya kreş işi sıkıştırdık.tabi birde istanbul yaptık.
geçen sene 8 ağustosta acıbadem maslak ta genizeti ameliyatı olmuştuk.vallaha korktum bu yaşta ameliyat diye ama çok rahatladık allaha bin şükür.doktoruz 3 ay sonra kontrol dedi.biz anca gittik.normalde eskişehirden istanbul maslak tam 4 buçuk saatte rahat rahat gidiliyor-du-.köprü bakım onarım çalışmaları nedeniyle nerdeyse 6 saatte vardık diyebilirim.valla ıkına sıkıla biz geldik dedi.ama o kadar tatlı,güleryüzlü bir doktor ki bizi harika karşıladı.
sonuç allaha şükürler olsun herşey yolunda.
sonra dedikki kaybola kaybola bir istanbul turu yapalım(genelde navigasyona rağmen kayboluyoruz istanbulda)
sorduk navigasyona en yakın avm neresi- istinye park-
ay ben bir sevindimki sormayın.malum tüm ünlüler burdan çıkarken ,girerken görünüyorya magazincilere.iki sevdiğimiz ünlü görsek fenamı.tabi bu arada acıbademin tuvaletlerini arşınlıyoruz doruk paşanın yalnış şiş ve kaka alarmlarıyla.
nihayet istinye parktayız.deli gibi açız.ben günaydın restaurantı gözüme kestiriyorum.çünkü buranın sahibi adamın tv de eti doğrarken izlediğimden beri merak ediyorum.adam etle dans ediyor resmen.o yüzdenmidir bilmem feci merak ediyorum yemekleri.neyseki doruk için kaşıkladan birşeyler alıp günaydında yemeğimizi yiyoruz.evet güzel,ama çooook güzel değil bence...
yemek sonrasında sigara molasına çıkan babamız arazi olurken,ben HM gitmek istiyorum.ama yanımda uykusu gelmiş huysuz doruk paşa var.onu madodan aldığım dondurmayla biraz kandırıp,başlıyorum hm yi gezmeye.indirimde var üstelik.2 bluz ve 1 çiçekli toka beğendim.deneyip alıcam.ama doruk paşa dondurmayı bitirmiş kaka alarmı veriyor.elimdekileri bırakıp çıkıyoruz wc aramaya ve yetiştik.ama yalnış alarmmmmm.ben gayet oflama modunda söylenirken babamız geliyor hadi gidelim artık diyor.daha ünlü bile göremeden gitmek istemiyorum.ama ünlü yok zaten kara çarşaflarında sadece gözbebekleri görünene araplar, gayet süper bakımlı özenli gezen elleri kolları dolu araplar,son derece rahat avrupalılar ve japonlar var.her yer turist kaynıyor.tek ünlü olarak tarkanın eski sevgilisini gördüm.bilgeydi galiba.başkada kimse yok.neyse köprü trafiğini geçip sahil turu yapma sözleriyle kandırıyor bizi ve çıkıyoruz istinye parktan.şansımıza köprü trafiği akıyor ağırda olsa.bizde beylerbeyi,üsküdar gezmeye karar veriyoruz.ilk durağımız bir park ama park ötesi bir durum var.denize girenlermi,mangalını yakanlarmı, güneşlenenlermi yada çocuklarını parkta eğlendirenlermi herşey var.sonrasında üsküdarda oturduk önce güzel denize karşı çay simit keyfi.sonra sahil turu ve capitolde yol için biraz alışveriş ve eskişehire yolculuk.gece yarısı geldik.ve en güzel ay ramazanı evimizde karşıladık.
HOŞGELDİN RAMAZAN AYI,HERKESE HAYIRLI GÜNLER...

Hiç yorum yok: