Çarşamba, Ocak 26

garip:((

dün akşmdan beridir kafamı taşıyamıyorum.inanılmaz bir ağırlık var üstümde.


arkadaşlardaydık.duramadım ağrıdan çıktık geldik.

uyku alır nasılsa dedim ilaç almadım. zaten hamilelikten beridir mümkünse pek kullanmıyorum ilaç.

yok sabah kalktım hala aynı.



bu arada azıcık kar vardı eskişehirde.

ama ayazı çoktu bu sabah yine.

alışamadım hala bu şehrin havasına.

ankara ayazını yediğim halde buranın ayazı başka...

neden acaba?

özledim ben ankarayı ya hemde çokkk...



15 tatilde gitmek vardı ankaraya ama ankara taşınıyor buraya.

annemler gelicek.

belki özlem azalır biraz..

neyse bugün ben bi garip,

eskişehir bir garip...

yine nefes alıyoruz ya buna da şükür olsun...





güzel bir gün olsun hepimize...

4 yorum:

Ebru dedi ki...

Kar var şuan ankarada aslında gece de yağdı ama kapanmadı yollar
bu sene grip böyle başlıyor dikkat et 15 gün oldu hala atamadık
geçmiş olsun.

keyf_i sibel dedi ki...

haklısın nehir idacığım; bu sene hastalıklar bile bir garip.

bilge dedi ki...

Çok geçmiş olsun biz buralarda hiç kar göremiyoruz bende kar yağarken salep içerek seyretmeyi özledim..çok geçmiş olsun sevgilerimle..

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili bilge;teşejkkürler,sahlep olayı iyi fikir...