Pazartesi, Ocak 24

bugünlerde...

bugünlerde biraz daha iyiyim.en azından güzel şeyler oluyor hayatımızda.

öncelikle cumartesi günü  eskişehir anneleri buluştuk yazmıştım. gerçekten tadı damağımızda kaldı.ama resim eklemeyi unutmuşum.o günden maalesef tek kare.

çocuklar olmadan çocuk muhabbeti bu kadar mı keyifli olur.

pazar bütün gün evde oturmakla ve notla ilgili işleri halletmekle geçti.her yıl ben büyük ve kesin kararlar alırım.ilk dönem öğrencinin hakkı ne ise o, bir puan işlemez benden derim.
bu senede öyle dedim.
ama işte bazı 1 ler oldu yine 2.ben kararlı ve yine vicdan yapan öğretmen oldum.neyse inşallah kıymetini bilirlerde 2.dönem daha çok çalışırlar.

veeeeeeeeeeee
bugünnnnnnnnnnn

süperdi.normalde pazartesileri gelmeyen bakıcı teyzemize rica ettik.geldi.benim organizede işletme gezmem gerekiyordu.o yüzden sabahtan doruk paşayı bıraktık teyzemize.ben ve canım kocam önce güzel bir kahvaltı ettik. sonra organize işini zar zor hallettik. sonra 1 saat espark gezisi.
ve kahve dünyasında keyifle içilen kahveler ...

haftaya anca bu kadar güzel başlanabilinirdi.inşallah güzel bir hafta bizimleolur.


daha devamı var bitmedi.
benim eve gelmemi uyuyarak bekleyen ve her ne hikmetse kokuma uyanan aşağıdaki biricik aşkım;
canımın içi doruk paşa,

 pek bir huysuz paşa oldu bugünlerde.her denileni gayet güzel anlıyor(maşallah)
yaramazlık yapacağı zaman yüzünde muzip bir gülüş beliriyor,
hayır yapma anneciğim dediğimde de ağzı dolu dolu aynen böyle sayıyor:)))
henüz söylediklerinden birşey anlamayan ben.bu küçük adama kızmayı unutup yemeye başlıyorum.

küçük adamım yerim seni:)))))

Hiç yorum yok: