Salı, Kasım 6

nerden başlamalı acaba?-ankara-bursa-birde çekiliş haberi

valla bayramdan sonra anca kendime geliyorum.
doruk paşayla dolu dolu bayram yaşadık.kalabalık,biz,ankara,eskişehir gezmeceleri olunca bizimki mutluluktan dört köşe.
hastalık halide geçti,süperdi yani.
tabi bu durum salı iş başı yapıncaya kadardı.
çünkü okula gideceğini anladığı an sil baştan yaptık okula alışma hallerine...
ağlamak ne ağlamak evden çıkana kadar kaç defa terden üst değiştirerek çıktık.
kapının önünden apartman kapısına iki katı kaç dakikada deyim yerindeyse tepine tepine,"gitmicem" çığlıklarıyla indik sormayın.
akşam başlayıp,sabah kaldığı yerden ağlayan bir doruk kuzusu vardıki bizide kendinide harap eden.
öğretmeniyle konuştum, dorukla zaten her gün konuşuyoruz,yok olmuyor.
"okulu sevmiyorum" diyor sürekli.bunun dışında kuzumla ilgili iyi bir gelişmede oldu.
bu son hastalık sebebiyle artık yanımızda,aramızda yatan doruk,yatağına terfi etti.odasında yatıyor artık:))
38.ay itibariyle oğlum kendi odasında uyuyor:))
aşağıda bayramlık doruk.nerden duydu ,gördü bilmiyorum papyon,kravat diye tutturdu.ve ben son dakika bulduklarımla idare ettik.

bu haftasonu kışa hazırlık hesabı ben turşu işine bulaştım geçte olsa,eşimde lastik olayına el  attı.akşamına dostlarla adalarda kahve keyfi...

pazar günüde harika bir bursa gezisi vardı.
bana göre geçte olsa tanışıp,çok ama çok sevdiğim barışın annesi,eşi ve biz sabahtan çıktık yola.
2 küçükle arkada pestilimiz çıksada,arkadaşlarımız yol üzerinde durdukları yerler dahil çok güzel bir bursa gezisi yaşattılar bize.
her ne kadar bu gezi beyler tarafından pazar günü planlanarak alışveriş hevesimiz sabote edilmişsede,protein yüklemesi ve bol keyif yaparak mutluluk enjekte ettik günümüze:))












 ............

ve çekiliş haberi,valla son günlerde blogları okumak ve yorum yazmak için ne kadar heveslensemde bu iş bir şekilde yarım kalıyor.
sevgili eskişehirli arkadaşım çekiliş düzenliyor,hemde kitap hediyeli.ben zaten onun takipçisiyim ve ne mutlu ki güzel bir diyolog kurdum kendisiyle.hediye bahane ama yazılarını,güzeller güzeli kızlarının hayat yolculuğunu okuyun derim.
evet sevgili dilek yani ay kızım gün kızım dan sizleri çok güzel bir hediye var.buyrun şansınızı deneyin...

şimdilik bu kadar,sütlü kahve eşliğinde arkadaşlarımın bloglarını okuyacağım.
sevgiyle kalın...





5 yorum:

Dilek dedi ki...

sibelcim, teşekkürler sana da başarılar:) bu arada bursada iyi bir gezi olmuş sizin için uzun zamandır gidemedim bursaya ben de gitmek istiyorum:)

emreyle hayat dedi ki...

yoğun ancak keyifli vakit geçirmişsiniz :) papyon da çok yakışmış :)

Süreyya dedi ki...

Amanın yakışıklının hallerine bakın :) Ne güzel gezmişsiniz bol bol,umarım en kısa zamanda okula gitmek için can atar hale gelir Doruk :)

sezobigo dedi ki...

maşallah oğluna bu arada aynı ayda doğmuşlar bizim mertle senin oğlan:)
o papyon ve kravatta yakışmış hani.
bu arada bizde de soğuklar başladı 2 aydır kendi odasında yatan oğlum yanımızda yatıyor artık sebebi eşim üşür diye yanımıza alıyor:)

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili dilek;güzeldi bursa özellikle yemekleri:))

sevgili ilknur;valla bende pek sevdim papyon,kravat halimizi,teşekkürler:))

sevgili süreyya;inşallah.bugün yine ağladık ve ben yine ağladım:((


sevgili sezobigo;bizde üşür diyorduk.ama bizim nefesimiz ve yorgan terletiyor,ve sonrasında yataktan uyanıp çıkıyor terli terli.işin bu kısmına dikkat edin bence.çok öptüm ikinizide...