Çarşamba, Kasım 14

beni bu havalar mahvetti:((

başlıktan anladığınız üzere hastayım.kulağımın içi su dolu,boğazlarında yumru var ve yanıyor gibi hissediyorum.
kbb ye göründüm bir ton ilaç yazdı ve kesinlikte ilaçlar bitince geleceksin dedi.
valla kulağım zaten zor duyardı,şimdi sürekli ne ne,bir daha söyle modundayım.

ilk başta okulda grup değişimine gittiğimizden ve konu olarak sürekli anlatım modunda olamamdan,ve çocukların bu  7:30 olayına alışamayıp sürekli anlamadım diye bakan gözlerinden sebep sürekli tekrar etmemin etkisiyle yine faranjit oldum sandım.ama hafif ateş ve kulak ağrısı ve dün gece itibariyle öksürükten dolayı doktor kapısına dayanacak duruma geldim hemen.

efendim eskişehirde havalar iyice bozdu.özellikle cumartesi pazar çok soğuktu.biz buna rağmen 2 doğumgünü,bir ev görme gezmszi yapmaktan geri kalmadık.

sanal annelerle başlayan muhabbet gerçeğe,samimiyete dönüştü ve böyle güzel günlerde birbirimizi görmek ister olduk.her ne kadar ben bayağı fire versemde çok seviyorum eskişehir annelerini.
işte atanın doğumgünü;

herşey çok güzeldi,çocuklar çok eğlendi.her yeri tavşanlar ve örümcek adamları sardı...



sonrasında utkuyla buluştuğumuz bir ev gezmesi,ve arkadaşımız egemenin doğumgünü vardı gidilmesi gereken.utkuyla ilk 5 dakka süperdi sonra uykunun etkisiyle sürekli ağladık durduk.


egemenlere giderken uykuya yenildik.her nekadar o uyanana kadar pasta kesme ve yiyecek,içecek servisi bitsede tekrar tekrar üfledik mumları;












pazar günü ekolojik pazar ve espark turu yaptık.tabi haftaiçi 3 gün çocuklu gezme, haftasonuda gezmeler tozmalar dayanadım.yaşlanıyormuyum ne:))

şaka bi yana büyüdükçe gezmeler daha rahat oluyor.en az 1 bardak çayımı sıcak içiyorum artık.dışarıdaysak ve arabada oturmaya ve oyalanacak durumdaysa avmlerde bile geziyorum rahat rahat.ama limitimiz hala en fazla 1 saat:))
bunada şükür diyerek bu yazıyı en az 1öksürük krizi,5 hapşurukla tamamlıyorum.
çok yaşayalım hep beraber, sağlıklı yaşayalım.
sevdiklerimizde birlikte yaşayalım....

3 yorum:

Ecehan dedi ki...

...oy oy oyyyy, geçmişler olsun. Bu zor durumdan en en en kısa zamanda sıyrılman için dua ettim şimdi. O kulak var ya o kulak, o ağrıyı çeken bilir...

Dilek dedi ki...

geçmiş olsun, ben de yatıyordum iki gündür İshalden:(

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili ecehan;teşekküler dualar için.


sevgili dilek;ya okudumda geçmiş olsun diyememiştim.geçmiş olsun arkadaşım...