Perşembe, Şubat 9

bu ara biz

Eskişehirde karakış durumları son hız devam ediyor.
her sabah kalkıp ilk iş yerel tv ye bakmak oluyor:))
tatile doyamadım galiba. bu aralar düzen kavramımız yerle bir oldu.
öğle uykularını zorla kaçırtan doruk paşa, beni delirtiyor.
tam 2 saat direndi yine.sonunda sızdı.ama bu sefer açlıktan 1 saat sonra uyanıyor.
ama uykusunu alamadığı içinde doğru dürüst bişey yemiyor.ve kendinide, benide huysuz ediyor.
bu hafta sınav haftası münasebetiyle doğru dürüst ders yapamıyoruz.sınav görevlerinde gitgel durumu var. bakalım haftaya sıkı bir başlangıç yapmalı.

bu aralar canım çok sıkkın.sürekli ağlama modundayım. son 3 senedir dünyadan göçüp giden aile fertlerini  düşünüp düşünüp ağlıyorum.hele annanemim yazmaları beni bitiriyor bu ara.resimlere bakmak bu kadar zormu olacaktı.bilmiyorum.alışamıyorum.ve çokkk özlüyorum...

Hiç yorum yok: