Pazartesi, Aralık 20

kereviz aşkı:)))

bizim paşa pek bi paşa oldu çıktı.
canının istediği , hoşuna giden pütürlü gıdaya  itiraz yok ama ağzının tadına uymayanı ağzında tutmak yok..
bu durumda uzmanlık sorumuz şudur ki;
 paşa katı gıdaya geçmişmidir?

cevap : eğer yemekler kereviz, patates, havuç, soğan ise geçmiştir.ddeğillerse geçmemiştir.

şaka bi yana evimizde pek kendisini misafir etmediğimiz kereviz şuan baştacı konumundadır.
şöyleki mandalina suyu ile yapılan unlu suda bekletilmiş zeytinyağlı kereviz yemeği tarhana çorbasını tahtından ederek favori yemeğimiz haline gelmiştir.

bu duruma babamız pek bi manidar bakmaktadır ki kendisi kereviz sevmeyen bir şahsiyet.

işin kötüsü benim doruk için yaptığım ama doruğun yemediği yemeklerin tadına bakıp ben olsam bende yemem.oğlum ben ne yersem onu seviyor tezi bu hafta itibaren porsuk nehrinin bir türlü yeşil olamayan sularına gömüldü.

bu işi bir yana bırakırsak kerevizin yeşil yapraklarının şifasını duyup tarifler deneyen ben,ipek hanımın tarifinde ağız tadını tutturamayıp, ıspanak usulu uydurmasyon bulgurlu kereviz yaprağı yaptım ki sormayın.pilav niyetine yemeğin yanında yuttu doruk paşam.

artık eskişehir ekolojik pazardan ve ipek hanımın çiftiğinden kerevizler her hafta alınıp, pişirmesi bizim evin yeni görevi.

herkese mutlu akşamlar ......

Hiç yorum yok: