Çarşamba, Aralık 29

kendim çalıyorum, yine kendim dinliyorum:(((

evet galiba burası sadece bana ait.
yani evet öyle ama anlattıklarım bana ait anlatılar ama ama ama

bazen bir ses bir nasihat bekliyor gönül...
bir geçmiş olsuna ihtiyaç var mesala bu aralar...
ailecek hastayız...

doruk paşam hasta, anne dahada hasta, baba ayakta kalma telaşında...
neyse yılbaşına 2 gün kala...
ben yaprak dökümünü izlerken, doruk mutfağı dağıtır dağıtır,,
baba çekirdek keyfinde ...


bugüne not düşelim (hatırlatsın bize günlük)
anni diyen doruk iyice annici oldu,
kabak çeğirdeği ile tanıştı...
boza içti...
neden olduğunu anlamadığım bir şekilde ilk defa bu kadar kötü pişik olmuş(bakıcı teyzeye 2 saatte bir bez değiştirilmesi gerektiğini hatırlatmalyız galiba...)

neyse günlük görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: