Salı, Kasım 23

ben bir öğretmenim

evet belki doğuda, yada köyde zor şartlarda çalışmadım.bilmiyorum oraları va şartları ama büyükşehirdede öğretmen olmak zor biraz.heleki anne-baba ayrılığı yaşamış,annane,babane elinde büyümüş yada büyükşehir nimetlerinden bolca nasiplenmiş ele avuca sığmayan.büyüğünü küçüğünü saymamayı büyümekle bir tutan.anne yada babasının hocam biz dinletemiyoruz siz birşey yapın demeye mecbur eden, "evladım bu böyle olmaz,saçını topla, makyaj yapma "diye söylediğimizde beni kıskanıyor, sözleriyle taciz ediyor diye 30 yıllık eğtimciyi (idarecimizi ve kendisi emekli oldu hemen)milli eğitime şikayet etmeyi hak hukuk sayan öğrencilerin çoğunluk olduğu bir okulda öğretmenim.ama yinede mesleğimi seviyorum.
TÜM ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.

(BU VE BUNA BENZER DURUMLARI YAŞIYORKEN TOPLUM ŞARTLARI VE VAR OLAN EĞİTİM DURUMLARINI HİÇE SAYAN SÖZDE LİSE DİZİLERİ PROTESTO EDİYORUM.)

Hiç yorum yok: