Pazar, Ağustos 29

iyi ki beni seçtin:)))

evet iyi beni seçtin anne olarak benim canım oğlum.iyiki doğdun ve artık bir yaşında oldun.biraz gecikmeli yazdın günlüğüme bu günü ama duygularım tam bir senedir hep böyle.hayatımın miladı oldun, yeni umut dolu, heyacanlı, birazda endişeli yeni hayatımın miladı....
iyi ki doğdun ve beni anne yaptın.bu sonsuz onurlu ve güzel mertebeye ulaştırdın beni.
bir gülücük için beklemek bu kadar mı heyecanlıymış,
bu koku bu kadarmı hayat verirmiş insana, can katarmış canıma..
peki ya o ayaklar, eller kokla kokla, öp öp tadına doyulmayan ,
gece uyanmalarına şikayet etmek her seferinde ama dalınca tekrar uykuya seyretmek dakikalarca ne kadar güzelmiş,
şimdilerde hayatı tekrar keşfetmek seninle, emeklemek, tırmanmak,oyunlar oynamak ve her koşulda mutluluğuna tanık olmak, gülüşlerinde kaybolmak ....
canım dediğimde gelip sarılman boynuma ve öpmen(her ne kadar ısırsanda şimdilik)...ve daha neler neler
yavrum, kuzum, canım benim iyiki beni seçtin ve benim herşeyim oldun.
allahım sana şükürler olsun yavrumu bana bağışladığın için,
ve senin izninle sağlık ve mutluluk dolu yıllar yavrumla olsun...


Hiç yorum yok: