Salı, Haziran 22

yeni bir merhaba;

son yazımın üzerinden epeyce bir zaman geçmiş. yazamadım, yazmak istemedim.sanırım şu lohusalık sendromu denilen şey tavan yaptı bende.bizim ufaklık namı adı doruk paşam dişleri ikiledi.tabiki süreç beni fena uykusuz bıraktı.sonrasında dış dünyaya açılma çalışmaları gayet iyi derken klimalar vurdu beni ve sonrasında paşamı.bir hastalık süreci yaşadık...yeme ,içme düzen sil baştan. sonra iyileştik.güzelleştik, neşelendik birdaha hasta olsak mı olmasak mı ikilemi yaşadık...şimdi tekrar düzen oluşturma çalışmaları.

tabiki 10.cu ayın getirdiklerinden olsa gerek oyun oymak istiyoruz feci halde...yuvarlana yuvarlana bazende geri viteste emekleyerek her türlü merakımızı gideriyoruz evelallah..aguların yerini gu gular aldı. yemek işi hala problemli ama olsun diyoruz...

ben yorgunum, sırt , boyun ve mimimum omurga ağtrısı çekmekteyim, ama pardon kocaman bir AMA çoook mutluyum .iyiki anne olmuşum, iyiki şuan çalışmıyor evdeyim bebeğimi kokluyorum doya doya, iyiki onun her gülüşüne şahidim, iyiki canım, doruk"um, kuzum var.seni çokkk seviyorum canım yavrummmm.

pek bi anne yazısı oldu ama ne yapayımboşuna demiyorlarmış anne olunca anlıyorsun ....birazda eskişehirden bahsedeyim.benim evde oturma sürecimde yeni yeni yerler açılmış.şelale park diye bir yer herkes bahsetmekte gideceğim ilk fırsatta. eee tabi yaz modunda tatil planları yapıyoruz. hali hazırda bir yazlık olayı var. annemlerin ayvalık büyük ihtimalle gidilecek.ammavelakin ben 3 gün olsun yemek , bulaşık derdi olmadan keyif olsun diyenlerdenim. ama doruk paşayla nasıl gidilir nereye gidilir bilmiyorum. araştırmadayım. bakalım bulursak güzel bir yer ve tabiki bebekle tatil cesareti çıkarız yola..

tatilde olanlara, gideceklere yada şimdiik beklemede olanlara iyi , mutlu, güzel bir yaz diliyorum....

2 yorum:

bilge dedi ki...

bebeğinizi sağlıklı huzurlu büyütürsünüz inşallah savaşssız barış dolu bir dünyada sevdikleriyle özgürce yaşaması dileğiyle sevgi ve dostluklarımı gönderiyorum..

keyf_i sibel dedi ki...

bilge;çok teşekkürler,aynı dünyayı özlemliyoruz...sevgiler...