Perşembe, Haziran 24

yaz-malı-mı???

evet yazmalımı yazmamalımı bilemedim. ben burada biraz hayatımdan, biraz eskişehirden,çokçada canımdan, kuzumdan, yavrumdan bahsetmekteyim. yani pek fazla gündemdeki olaylara benim penceremden bakmayı pek denemedim.genelde bu konuda rahat yazabilen arkadaşlarıma (öykü ve yeni tanıştığım bilge..)yorum olarak katılmaktayım.ancak 2 gündür elif öğretmeni ve busenin kardeşi sudeyi izlemekteyim gözlerim dola dola...
 evet ben burda bir annenin hayatından bakıyorum.nedir annelik, yada evlat nedir???bence evlat umuttur, geleceğe dair hiç bitmeyen umuttur...evlat yaşama sevincidir onun gülüşüyle, onun başarısıyla, onun mutluluğu ile artan .evlat hayattır anne için , nefesdir.geleceğe özlemdir onunla yeşeren geleceğe,onunla çizilen geleceğe özlemdir. bu yüzden  şehitlerimize allahtan rahmet ve özellikle annelerine çok büyük  sabırlar diliyorum.

gelecek günlerimizin güzel ve huzur dolu olması dileğiyle...

Hiç yorum yok: