Pazartesi, Mart 15

uyumak istiyorum

bizim paşa 6 ayı devirdi.ama hala uyku düzeni yok gibi.geceleri süt içmek için uykudan uyanmayı huy edindi.bu güzel huyundan dolayı geceleri enaz 4 sefer uyanıyoruz. bende buna çare olarak şu nette çokça okuduğum deliksiz gece uyumasını sağlayan yöntemlerden denemeye geçte olsa karar verdim. annecik kıyamıyo bebişini ağlatmaya, mızmızlatmaya ...o yüzden çok geç aldık bu kararı. yöntem kaldır yatır yada tam tersi.neyse kısaca detay verelim. bebişi düzenli, onun seveceği, sakin olacağı bir rutinle uykuya hazırlamak.ve sonrasında uyandığıda süt vermek yerine sakinleştirirp tekrar uyumasını sağlamak. her ağladığında kucağa alıp sakinleştirirp yatağa yatırıyoruz.kendi kendine dalıp uyumasını sağlıyoruz. böyle böyle 1 hafta on günde sonuç alıp gece deliksiz uyumayı öğretiyoruz.umarım kısaca anlattım.
şimdi bizim bu yöntem ve paşanın yönteme bakışını anlatayım.
1.gün felaketti hiç uyumadım.herhalde 100 defa kaldır yatır yaptım.(bu yöntemin mimarı olan hemşire hanım 123 defa yapmış bu işi ilk gün)
2.gün süperdi bizim oğlan çözdü bu işi dedim
3. gün ben yine iptal

bu gece 4. gecemiz olacak kararlıyım en az bir hafta uygulamaya.umarım başarırız.

annelere tavsiye;siz bu yöntemi daha erken aylarda uygulayın.ağaç yaşken misali...nette uygulayanlar sonuç aldıklarını söylüyorlar...

Hiç yorum yok: