Pazar, Ekim 21

yine bayram arifesi,yine hastalık...

bizde son 3-4 bayramdır,hazırlık kısmı kılık kıyafet,temizlikten öte kuzumun ateşi,öksürüğü diyerek geçiyor malesef..
hele bir 6.hastalık yaşadık ki acil doktoruda anlamadı, evden dışarı çıkamadık.
birde bilinmeyen bir hastalık olunca durumu anlamayan (kv ve kp dahil) akrabaları kırmış olduk:((
biten antibiyotik ve buhara rağmen ,bitmeyen öksürüğe ateşte eklenince bugün gittik doktora.
tabi kendi doktorumuz ve bütün bildik tüm doktorlar izinde,tabiki eskişehirin en kolay ulaşılabilen doktoru(valla kendi deyimidir bu ifade) mehmet kuşkunun kapısına dayandık.
"zatüre başlangıcı" dedi,ben iptal .
birde iğne dediki sormayın.ilk iğnemiz olacak ilaç olarak.
o yüzden kendi doktorumuza cepten ulaşıyım dedim ama nafile...
yaptırdık.
çok ağladı...
uyudu..
uykusunda doktor teyze bana iğne yaptı diye ağladı ara ara...
sonra ayağıma basamıyorum dedi.
korktuk...
tekrar uyudu.umarım ayak olayı sabaha düzelir.
daha 6 tane var.
ama toparlarsa 4 ten sonra kesebilirmişiz.
yani bu bayramda nöbetteyiz.
ateş, öksürük...
Allahım kuzularımız hasta olmasınlar yarabbi..

8 yorum:

Dilek dedi ki...

geçmiş olsun, çok üzüldüm, Eskişehir'in en kolay ulaşılan doktorumudur bilmiyorum ama ben sevemedim kendilerini... Doktor bulma konusu zor gerçekten...

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili dilek;bende sevmiyorum,ama bütün doktorlar bayram iznindeydiler.mecbur gittik.verdi bi ton ilaç kullanıyoruz.ama iğne kısmı çok zorlıcak bizi:((

Adsız dedi ki...

"Merhaba, bloğunuzla ilgili bir şey soracaktım bana mail atabilir misiniz. esra@findirim.com. Teşekkürler. "

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili c;buradanda sorabilirsin..

bilge dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ..BENİM KUZENİMDE ESKİŞEHİRDE DOKTOR AMA KADIN DOĞUMCU KEŞKE BİR YARDIMIM OLSAYDI..BOL SIVI VERİN 2 YETİŞKİN ÇOCUĞU OLUP YILLAR ÖNCE OĞLU 6 AYLIKKEN ZATURE OLAN BİR ANNE OLARAK SİZİ ÇOK İYİ ANLIYORUM..İYİ BAYRAMLAR DİLİYORUM...

keyf_i sibel dedi ki...

teşekkürler bilge.iğneleri kesti doktor şurupla devam edicez.öksürük hali devam toparlanıyoruz yavaş yavaş...

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun:( Geçsin ve bir daha gelmesin. İnsan böyle durumlarda ona olmasın bana olsun diyor..Oğlumun ilk hastalığını geçen ay yaşadık, öksürürken içim parçalanıyordu:( Hafifinden ağırına çocukların tüm hastalıkları zormuş bunu anladım. Allah size de bir daha yaşatmasın, sağlıkla büyütün kuzuyu;)

keyf_i sibel dedi ki...

sevgili çokoprensin annesi;çok teşekkürler.iyileştik ama huysuzluk hatıra olarak kaldı hastalıktan:))
güzel dileklerin için kocaman bir aminn..