Cumartesi, Şubat 26

havalar...

en son mim sebebiyle gelmişim, yazmışım.biraz tembel gördüm kendimi.neyse artık o günden bu yana neler oldu bizde buyrun...

eşimin hacıannesini akşam yemeğe aldık .bize kurşun döktü.dualar okudu.benim paşaya nazarlar değmiş dedi.çok gezdirmeyin öyle göz kalır dedi.kurşun döktürme falan pek ne biliyim inanmam demiyorum ama.eskiden babanem nazarotu yakar evin içi harika kokardı.birde dua okuyarak  başımızda tuttardı.ben onu daha çok severim.hoş çok uzun zamandır yapılmadı görmedim ama ...neyse hacıanne bizi bir güzel okudu allah kabul etsin...

okuldan bir arkadaşın babası aniden rahatsızlanıp vefat etti.arkadaş çok kötü oldu haliyle.çünkü 1buçuk sene öncede annesini kaybetmişti. ve bir aile apartmanında oturuyorlardı.artık buranın tadı kalmadı dedi durdu.onu ziyaret ettiğimizde. zor çok zor allah sabırlar versin.
hayat bu acı ve tatlı akıp gidiyor...

bugün arkadaşlarla sinemaya gidecektik.ama biraz önce arkadaşla konuştum.onun bebişi , bizim paşanın kankası hasta olmuş.hastaneye götürmüşler.o yüzden gidemicez. neyse belki yarın gideriz toparlanırsa eğer..
bu aralar tüm yavrular hasta.bizde gecenin herhangi uygun olmayan saatlerinde uyanmaya başladık yine. yok ama benim suçum.gece deliksiz uyuyor dedim durdum.topu topu bir aydır devam eden deliksiz uykular son bir hafta 10 gündür bparamparça. bazen süt istiyor bazende öyle sebepsiz ağlıyor. sanırım azılar mısır patlağı misali aralıksız patlıyor. şu 1 ay içinde 4 azı ve 2 köpek dişi çıktı...dünde ağlama nöbeti geçirdi.resmen nöbet gibiydi 1 saat çığlıkçığlığa ağladı. süt yaptım önce almadı, sonra yarımsaat sonra anca sütü kabul etti.ve 1 saatte uykuya daldı.uyanmak sorun değil ,zaten üstünü örtmek için ben kaç defa kalkıyorum , ama şu ağlaması beni mahvediyor.

bir de dün bakıcı teyzemiz yine arıza çıkardı. biz onunla paraya ihtiyacı olduğu için gayet güzel bir rakama anlaştık. ve bu anlaşmada haftalık evin temizliğide vardı tabiki benim olduğum gün.ama dün ben temizlik yapmıcam sadece çocuk bakıcam dedi. istersem temizlikçi bulabilirmişim, yada başkasını bulurmuşum.
ya ben abla dedikçe, yavrum daha yeni yeni alıştı diye mutlu oldukça.bu yapılırmı.

bebekler zaten zor alışıyor yabancıya yani bu kadar rahat nasıl söylüyor yenisini bul diye anlamıyorum.ne yapmalı bilmiyorum. daha doğrusu yıl sonuna kadar idare edeceğiz.tekrar yeni birini bul, Doruğa alıştır, Doruk ona alışsın. alışana kadar her sabah ayaklarıma sarılsın "gitme" diye, ağlasın ....yok yok artık buna dayanamam en azından bu sene dayanma kontenjanım bitii.

artık seneye yaşacağız yine aynı bakıcı bulma sendromunu...hayırlısı...
buralarda hayat böyle.eskişehir güneş gösteriyor haftaiçi,biz harıl harıl çalışmak zorundayken...şimdide soluk , renksiz,içimi sıkıyor vallahi...

hava nasıl olursa olsun haftasonunuz harika geçsin:)))))

4 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Öncelikle başınız sağolsun.Allah sabır versin arkadaşına çok zor:(

Gece ağlamaları büyük ihtimalle diş kaynaklıdır ama insanın içi eriyor onlar ağlarken.İnşallah bir an önce ağrısız ,sancısız hepsini patlatır da kurtulur paşam.
Bu bakıcı olayı gerçekten de sorun benim yok ama olan arkadaşlarımdan biliyorum her biri düzgün bir tane bulana kadar hep sorun yaşadılar.Allah yardımcın olsun canım.İnşallah seneye gönlüne göre birini bulabilirsin.
İyi hafta sonları dilerim:)

keyf_i sibel dedi ki...

ikiz annesi ; sağol iyi dileklerin için...

Nil dedi ki...

ahh bu bakıcılar:( ona muhtaç olduğunuzu bildiğindendir bu kadar rahat davranmasının sebebi. inşallah kuzunun da seveceği birini bulursun arkadaşım

keyf_i sibel dedi ki...

küçük mucizem; inşallh bulurum...